Branded content manager

Al sinds 1871 zijn de nieuwsmerken van BDUmedia sterk en geworteld in de lokale samenleving. Bekende gezichten, straten en gebouwen: nieuws uit jouw stad, jouw gemeente en jouw regio. Vertrouwd én verrassend. Met onze websites en kranten bereiken wij miljoenen huishoudens. Daarmee biedt BDUmedia ondernemers hét platform om in contact te komen met hun doelgroep.

Vanwege sterke groei op het gebied van branded content zijn wij op zoek naar een

Branded content manager

32-40 uur per week 

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s van de afdeling campagnemanagement draag jij zorg voor de invulling van commerciële content campagnes waar zowel onze lezers als klanten (lokale ondernemers) blij van worden. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de creatieve invulling, coördinatie en productie van branded content concepten.

Nadat sales een order heeft gesloten bedenk jij samen met de klant een krachtige contentstrategie en haak je de juiste freelancers aan om hier invulling aan te geven. Je werft en selecteert daarvoor freelancers, maakt prijsafspraken en zorgt voor heldere instructies. Waar nodig klim je zelf ook in de pen.

Met jouw kritische blik op branded content bewaak je de kwaliteit van de content concepten en zorg je ervoor dat deze aansluiten bij het betrouwbare imago van onze nieuwsmerken. Je volgt de laatste trends op het gebied van commerciële content en weet als geen ander wat nodig is om de autoriteit en bekendheid van onze klanten een impuls te geven.

Wat biedt BDUmedia jou?

  • Een organisatie waarin je volop ruimte krijgt voor jouw ideeën en inbreng;
  • Een spilfunctie in de ontwikkeling van de branded content bij BDUmedia;
  • Een gedreven en enthousiast team;
  • Onbeperkt toegang tot de online trainingen van GoodHabitz;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een moderne pensioenregeling bij Algemeen Pensioenfonds Centraal Beheer Achmea (beschikbare premie regeling);
  • Een marktconform salaris (tussen € 3.000 en € 4.000) en een Persoonlijk Keuzebudget (12% = vakantiegeld, een week extra verlof en 2% is extra budget/salaris);
  • Mogelijkheid tot het fiscaal vriendelijk aanschaffen van onder meer een fiets, smartphone of tablet  via fiscfree;  
  • Een smartphone en een chromebook.

Wat we van jou verwachten

  • Onze ideale kandidaat heeft een afgeronde HBO-opleiding richting journalistiek of communicatie en drie tot vijf jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Met jouw creativiteit en conceptuele denkvermogen weet jij onze klanten enthousiast te verrassen;
  • Ervaring met zowel journalistieke als commerciële schrijfklussen;
  • Je bent in staat om het overzicht te bewaren en de voortgang te bewaken;
  • Je bent stressbestendig, zelfstandig en flexibel;
  • Je wordt er enthousiast van om samen te bouwen aan nieuwe commerciële successen.
    •  

Interesse?
Enthousiast geworden en wil je meer informatie? Neem dan contact op met Sonja Voois, tel: 06-46478054 Of solliciteer direct door je motivatie en cv te sturen naar werken@bdu.nl, t.a.v. Sonja. Solliciteren kan t/m 7 oktober 2022.

Wij staan nadrukkelijk open voor werknemers vanuit alle groepen van de samenleving.

Recommended Posts