Online Campagnemanager

Om ondernemers nóg beter van dienst te zijn breiden we steeds verder uit in online services, zoals online advertising, video marketing en social media marketing. Om de online campagnes van onze klanten steeds verder te verbeteren en om onze online groei ambities waar te maken, zijn we op zoek naar een:

Online Campagnemanager

32 – 40 uur per week

Wat ga je doen?
Binnen het team van campagnemanagement zorg jij voor impactvolle campagnes waar onze klanten gelukkig van worden. Samen met je collega’s van sales bedenk je campagnes waarmee onze klanten (lokale en regionale adverteerders) hun doelgroep kunnen bereiken. Afhankelijk van de campagnedoelstellingen en doelgroep zet je hiervoor diverse kanalen in. Denk aan bannering op lokale en landelijke nieuwssites, social media en video campagnes via streaming platformen zoals YouTube.

Je optimaliseert campagnes en onderhoudt waar nodig contact met de klant over campagnes. Bijvoorbeeld over het advertentiemateriaal of (tussentijdse) resultaten. Verder ben je het aanspreekpunt voor sales waar het gaat om online campagnes. Je geeft je sales collega’s ondersteuning en advies zowel voor, tijdens als na het salestraject. Zo help je om learnings verder de organisatie in te krijgen.

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een proactief en ondernemend karakter
  • Je enthousiasme voor online marketing , dat je kan overbrengen naar klanten en collega’s
  • Ervaring als online marketeer/campagnemanager (bureau ervaring is een pré)
  • Kennis en ervaring m.b.t. Google Admanager, Analytics, Facebook Admanager en DV360 of je bent in staat deze kennis snel eigen te maken
  • Je neemt ervaring mee op het gebied van online projectmanagement
  • Zelflerend vermogen
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Je kan meerdere ballen in de lucht houden en je bent stressbestendig 

Wat bieden wij?

  • Je komt te werken in een enthousiast, nieuw team met gemotiveerde collega’s.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap met als doel onze services naar een hoger level te brengen
  • Een uitdagende rol binnen een dynamische organisatie
  • Onbeperkt toegang tot de online trainingen van GoodHabitz en ontwikkelmogelijkheden die relevant zijn voor jouw vakgebied
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een moderne pensioenregeling, dit betreft een Defined Contribution regeling bij Algemeen Pensioenfonds Centraal Beheer
  • Een marktconform salaris en een Persoonlijk Keuzebudget (PKB) ter waarde van 12%.
  • De mogelijkheid om via fiscfree diverse producten zoals bijvoorbeeld een fiets, tablet, smartphone of sportschoolabonnement met belastingvoordeel aan te schaffen.
  • De beschikking over een chromebook en een smartphone, die ook kosteloos voor privé gebruikt kan worden.

Interesse?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wilfred van den Brand (Manager innovatie & ontwikkeling) 06-52047120. Of solliciteer direct door je motivatie en cv te sturen naar werken@bdu.nl, t.a.v. Wilfred.

Recommended Posts