BDUmedia Wordt Mede Mogelijk Gemaakt Door Martijn Meulenbroek

BDUmedia ken je natuurlijk als bedrijfsnaam, maar het zijn de mensen van BDUmedia die zich dagelijks voor jou inzetten. Maar wie zijn die mensen nu eigenlijk? Deze maand kun je kennismaken met Martijn Meulenbroek.

Hoi allemaal, mijn naam is Martijn Meulenbroek. Ik ben 42 jaar en werk als coördinator Sales Support/Traffic op ons kantoor in Barneveld.

Mijn functie
Na een jarenlange carrière bij Wegener en de Persgroep hield het voor mij in 2018 op. Daarna zag ik de functie van Coördinator Sales Support bij BDUmedia voorbij komen en sinds juni 2018 werk ik hier met veel plezier. In deze functie is, zoals de naam al zegt, coördineren het belangrijkst. Zo ben ik verantwoordelijk voor een juiste en tijdige productie van alle nieuwstitels en contactpersoon voor de drukkerij en de rest van de organisatie bij vragen over productie. Met een team van 6 geweldige collega’s delen wij de kranten in, coördineren we de levering van het materiaal, sturen de pagina’s naar de drukkerij en houden het overzicht op de productie van de krantenpagina’s.

Op de afdeling Traffic komen eigenlijk alle disciplines bij elkaar om de uiteindelijke krant samen te stellen. Zonder Traffic is er geen krant.

Veel lachen
De afdeling Traffic is een hecht team, waar iedereen hard werkt en graag zijn of haar collega’s helpt. Daarnaast lachen we heel wat af hier. Ik vind het heel fijn dat ik in zo’n leuk team terecht ben gekomen, waar veel kennis aanwezig is en iedereen voor een ander wilt werken met een lach op zijn/haar gezicht.

Genoeg hobby’s
In mijn vrije tijd heb ik genoeg hobby’s. Zo vind ik het heerlijk, als het een beetje mooi weer is, om op de racefiets te stappen en de omgeving van Utrecht te verkennen. Ook houd ik van muziek en dan met name hiphop en techno. Daarnaast kijk ik graag documentaires. Over uiteenlopende onderwerpen. Ook vind ik reizen heel leuk en dan het liefst naar plaatsen waar niet iedereen naar toe gaat. Zo ben ik onder andere in Noord-Korea, Iran, Japan en China geweest.

Mariëlle werkt als Online Marketeer bij BDUmedia en ze is o.a. verantwoordelijk voor het campagnemanagement. Gespecialiseerd in: SEA (Google), SEO, content marketing en social media.