BDUmedia wordt mede mogelijk gemaakt door Tino de Betuë

BDUmedia ken je natuurlijk als bedrijfsnaam, maar het zijn de mensen van BDUmedia die zich dagelijks voor jou inzetten. Maar wie zijn die mensen nu eigenlijk? Deze maand kun je kennismaken met Tino de Betuë.

Mijn naam is Tino de Betuë en ik ben 48 jaar jong. Bij BDUmedia ben ik werkzaam als media adviseur buitendienst in de regio Zaanstreek.

Hoe ben ik bij BDUmedia terecht gekomen en wat doe ik?

In 2009 ben ik begonnen bij HDC Media; uitgever van het Noordhollands Dagblad. Na diverse reorganisaties ben ik terecht gekomen bij Holland Media Combinatie (TMG). Vorig jaar zijn de huis-aan-huiskranten overgenomen door BDUmedia en werk ik met veel plezier vanuit ons kantoor in Alkmaar.

In mijn functie als Media adviseur buitendienst adviseer ik ondernemers uit de Zaanstreek op het gebied van on- en offline marketing. Doordat het media aanbod de laatste 10 jaar behoorlijk is veranderd, zien ondernemers vaak door de bomen het bos niet meer. Als media adviseur buitendienst kijk ik samen met de ondernemer hoe we het beste de doelgroep kunnen bereiken en wat de mogelijkheden zijn om ze daarbij te ondersteunen.

De leuke en minder leuke dingen

In de afgelopen jaren heb ik veel mee gemaakt. Dit zijn leuke en minder leuke dingen. Zo hebben we diverse reorganisaties gehad, waarbij we afscheid moesten nemen van collega’s. Zij waren vaak al jaren bij de organisatie werkzaam. Dat blijft natuurlijk lastig. Maar natuurlijk zijn er ook positieve momenten die mij zijn bijgebleven, zoals de ontmoeting met de bandleden van Kensington of het uitlopen van de Dam tot Damloop met diverse collega’s. Ik ben trots op het feit dat ik samen met mijn collega’s o.a. van de Krommenieër weer de huis-aan-huiskrant van Krommenie en Assendelft heb mogen maken.

Voetbal

Tot mijn 13e heb ik zelf gevoetbald. Toen ik een keuze moest maken heb ik tot mijn 18e op een redelijk niveau aan atletiek gedaan. Door blessures ben ik daar uiteindelijk mee gestopt en ben ik gaan voetballen in een vriendenteam. Het voetballen heeft er dus altijd wel ingezeten. Doordat mijn dochter begon met voetballen, ben ik in het trainers/coachvak terecht gekomen om vervolgens (in mijn vrije tijd) coach te worden van het voetbalteam waar mijn zoon in speelt.

De jaren hiervoor gaf ik ook voetbal training aan diverse teams, maar nu ik daarmee ben gestopt, houd ik wat meer vrije tijd over om samen met mijn kinderen en mijn vriendin leuke dingen te doen. Zo vind ik (nieuwe) steden bezoeken heel leuk, maar houd ik ook van lekker eten. Daarnaast probeer ik ook zelf nog sportief te zijn door te (hard)lopen en bezoek ik ook graag de voetbalwedstrijden van AZ Alkmaar.

 

Mariëlle werkt als Online Marketeer bij BDUmedia en ze is o.a. verantwoordelijk voor het campagnemanagement. Gespecialiseerd in: SEA (Google), SEO, content marketing en social media.