Haringparty 2018 groot succes

Bijna vierhonderd ondernemers, vertegenwoordigers van belangenorganisaties en lokale politici hebben woensdag de haringparty van de Barneveldse Krant bezocht. Het netwerkevenement werd gehouden bij kasteel De Schaffelaar in samenwerking met cateraar De Preuverie onder zeer goede weersomstandigheden .

Aan het begin van de haringparty werd onder leiding van directeur Timo Kruft van de TeKa Groep, waaronder De Preuverie valt, een vaatje Hollandse Nieuwe geveild. De opbrengst van 10.000 euro zal worden verdeeld onder twee lokale goede doelen. Dat zijn Ons Bedrijf en Hospice Barneveld (Norschoten). Ons Bedrijf besteedt het geld aan een overkapping met stoelen, banken en tafels en Hospice Barneveld aan onder meer een verrijdbare sta-op-stoel.

Directeur René van der Boon van technisch dienstverlener Leertouwer mocht het vaatje haring mee naar huis nemen. Hij schonk de laatste zeshonderd euro voor de goede doelen, waarmee de 10.000 euro werd bereikt.

Al met al een zeer geslaagde avond voor zowel de aanwezigen als de twee goede doelen. Tijdens de avond zijn er talloze foto’s gemaakt. Kijk op de website van de Barneveldse krant voor het fotoverslag.

Martijn Pater is marketing manager bij BDUmedia en samen met het marketing team is hij iedere dag bezig om met lokale ondernemers te communiceren en kennis met hen te delen.