BDUmedia wordt mede mogelijk gemaakt door Leonie Oosterhoff

Iedereen kent de naam BDUmedia als bedrijfsnaam, maar wie zijn nu eigenlijk de mensen die zich dagelijks voor de klanten inzetten? Deze maand kunt u kennis maken met Leonie Oosterhoff.  

Mijn naam is Leonie Oosterhoff en ik ben 21 jaar oud. Na mijn opleiding Commerciële Economie ben ik sinds juli 2017 fulltime werkzaam als Online Media Adviseur bij BDUmedia.

Persoonlijk advies

In mijn functie als Online Media Adviseur, adviseer ik lokale ondernemers op het gebied van Online Marketing. Ik vind het erg leuk om met ondernemers in gesprek te gaan. Door het stellen van de juiste vragen leer ik een bedrijf goed kennen. Dit is toch wel van essentieel belang om een passend advies te geven; iedere onderneming is namelijk anders. Sommige bedrijven zijn enorm gebaat bij een goede branding campagne door middel van Video Advertising of Social Media. Terwijl voor andere ondernemingen het juist enorm belangrijk is om beter vindbaar te zijn via Google. Maar vaak is juist de combinatie van zichtbaarheid en vindbaarheid een sterke formule.

‘Samen worden wij enthousiast van zichtbaar resultaat voor de klant’

Voor optimaal resultaat werk ik veel samen met mijn collega’s binnen het Online team. Onze campagne beheerders weten dan ook als geen ander hoe huidige campagnes lopen en waar bijsturing nodig is. Samen worden wij enthousiast van zichtbaar resultaat voor de klant. Verder werk ik ook regelmatig samen met mijn collega’s van de print. Hier is het altijd mooi om te zien hoe offline en online media elkaar kunnen versterken.

Langetermijnrelatie

Verder vind ik het gaaf om een langetermijnrelatie aan te gaan met mijn klanten. Zo heb ik een klant die regelmatig kleine events organiseert. Per event bedenken wij samen een passend online communicatieplan. Verder heeft de klant een webshop en een winkel, dus verkoop is een continu proces wat van groot belang is. Via onze online marketing dienstverlening help ik hem zijn doelstellingen te behalen.

‘De workshop is iets waar ik trots op ben’

Niet iedere ondernemer ziet BDUmedia als Online Media Partner. Ik zie dit dus als een mooie uitdaging. Eén van de middelen die wij inzetten om onze kennis naar buiten te brengen is het geven van een Online Marketing Workshops. Afgelopen 19 april heb ik deze workshop samen met mijn collega’s gegeven. Ik ben stiekem best trots dat ik dit samen met mijn collega’s heb neergezet. Het was een praktische workshop waarbij we ons echt hebben verdiept in de doelgroep van de klant. Wie is de doelgroep, waar zit de doelgroep en hoe kunnen we deze doelgroep het beste bereiken met online media? Verder hebben we ons ook verdiept in het meetbaar maken van onze online campagnes. Workshop gemist maar toch benieuwd naar de inhoud? Download dan hier onze whitepaper.

Vrije tijd

Naast mijn werk bij BDUmedia breng ik tijd door met vrienden en familie. Daarnaast sport ik graag, onder andere fitness en hardlopen. Om het sporten een beetje te compenseren hou ik van lekker koken en eten. Ontspannen doe ik thuis op de bank met een dekentje en Netflix. Momenteel kijk ik de Spaanse serie La casa de papel, een echte aanrader, for sure.

Mariëlle werkt als Online Marketeer bij BDUmedia en ze is o.a. verantwoordelijk voor het campagnemanagement. Gespecialiseerd in: SEA (Google), SEO, content marketing en social media.